Friday, September 4, 2009

SPOOKTACULAR!!! What a day! The Fa BOO lous Blog Hop was sooooo much fun! Did you all have a great time??? We certainly hope you enjoyed the DT's parade of haunting projects! Thank you all for the wonderful comments that you left on the DT blogs this week and on our Challenge Blog - your kind words and enthusiasm mean the world to us!!

So, have you ordered your New Releases yet? If not, what the heck are you waiting for?!! Oh, were you waiting to see if you WON the Grand Prize or Mystery Gift Certificate???? We can't blame you for that . . . who doesn't want to win free stamps?

First let's announce the mystery blog winner. Wanna know who had the mystery blog? The Mystery Blog was Pat Dadisman. She had a cool little spooky mummy on her sidebar! Did ya notice that??? We used random.org to select the winner and the number was #8 and so the Mystery $20 Gift Certificate Winner is . . . .
Congratulations to . . .
Georgia Ehrmann
Georgia, we are sooooo THRILLED for you!!

Now for the GRAND PRIZE WINNER! The grand prize winner will receive 1-Halloween Stamp set of their choice, Embellishments, Digi DP and some treats! We used random.org to select the winner and the number drawn was #21 and so the GRAND PRIZE goes to...
Congratulations to . . .
JOAN ERVIN!
Joan, we are so EXCITED for you!!!

Georgia and Joan, we will be in touch to get your information for your prizes. Thank you again to all of our blog hoppers and keep an eye out for the next one! (wink wink - it's gonna be JOLLY!)

September Twisted Thursday will start again next Thursday...we'll have lots more Halloween FUN for the whole month! Come on over and join us! Remember each week 'the girls' will select a winner for a FREE stamp set!

5 comments:

TannyP said...

Oh nuts - not a winner. But congrats to those ladies who were!

There were some amazing creations - so yummy to hop around & check out. Thanks for organizing, ladies! Looking forward to the next Twisted Thursday sketch!

Jennifer Scull said...

a big congrats to the lucky, lucky winners!!! :) I am so happy for them!

Christi said...

Congrats to the super lucky winners!!

Georgia Ehrmann said...

THANK YOU! I can't believe I won! Super excited over here! ( Can you see me jumping up and down?!) Now...what to buy! LOL! Thank you again I had a super time at the "Hop"!
Georgia

Joan Ervin said...

OMG!!!! I am sooo excited...I never win anything!!!! Your hop was wonderful...all the designers did a fabulous job with the new stamps...I love them all!!! Thanks sooo much for making my day...now I'm off to check out all the Halloween sets!!!!